Leveringsbeleid
- Inleiding
1.1 In dit beleid geven we details over de leveringsmethoden, periodes en kosten
die van toepassing zijn op bestellingen van onze producten die via onze website zijn gedaan.
1.2 Dit beleid schept geen wettelijk afdwingbare rechten en verplichtingen; liever,
onze gebruikelijke praktijk met betrekking tot de levering van producten wordt hierin aangegeven
beleid. - Bezorgkosten
2.1 Gewoon voor jou. gratis standaard- of expreslevering aan iedereen
Adressen van de Europese Unie, op alle bestellingen.
GEEN VERZENDKOSTEN:
Oostenrijk
België
Bulgarije
Kroatië
Tsjechië
Denemarken
Estland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Hongarije
Ierland
Italië
Letland
Litouwen
Luxemburg
Nederland
Polen
Portugal
Roemenië
Slowakije
Slovenië
Spanje
Zweden
2.2 We rekenen 130€ voor levering aan alle adressen in het Verenigd Koninkrijk.
BEZORGKOSTEN:
Verenigd Koninkrijk - Geografische beperkingen
3.1 We kunnen normaal gesproken leveren in de volgende landen en gebieden:
Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland,
Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg,
Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden
3.2 We kunnen soms niet leveren aan eilandlanden, zoals Cyprus,
Canarische Eilanden, Azoren, Malta.
3.3 We kunnen van tijd tot tijd overeenkomen om producten naar andere landen te leveren en
territoria. - Leveringsmethoden en -periodes
4.1 De methoden die we gebruiken om onze producten te leveren, en de termijnen binnen
welke levering gewoonlijk wordt voltooid, zijn als volgt:
(B) als uw afleveradres op de Europeese Unie vasteland, u zult zijn
in staat zijn om onze vooraf geselecteerde verzendmethode te selecteren of alleen te gebruiken, en de
typische periode voor levering van producten door deze methode is: 3-11 werkzaam
dagen, tenzij duidelijk anders vermeld;
(C) als uw afleveradres op de buiten de Europese Unie vasteland,
u kunt onze vooraf geselecteerde verzendmethode selecteren of alleen gebruiken,
en de typische periode voor levering van producten volgens deze methode is: 5-15
werkdagen, tenzij duidelijk anders vermeld;
4.2 Als u uw bestelling op een werkdag voor 1:XNUMX uur GMT/BST plaatst, is deze tijd
perioden lopen vanaf de sluiting van de handel op die dag; als u uw bestelling plaatst
na 1:XNUMX uur GMT/BST op een werkdag, of op een niet-werkdag, deze tijd
termijnen lopen vanaf de sluiting van de werkdag op de eerstvolgende werkdag.
4.3 De leveringstermijnen vermeld in dit artikel 4 zijn slechts indicatief, en hoewel
we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw levering in goede staat ontvangt
tijd garanderen wij geen levering voor het einde van de vermelde periode.
4.4 We kunnen fraudescreeningcontroles uitvoeren voordat we het product verzenden, en
deze controles kunnen uw levering vertragen. Als de levering waarschijnlijk vertraging oploopt als:
een resultaat van fraudescreeningcontroles, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. - Verzendkosten
5.1 Bezorgkosten zijn inbegrepen in elke prijs op onze website vanwege onze gratis
Verzendingsovereenkomst. Gratis verzending geldt voor alle bestellingen, ongeacht de prijs,
zonder de mogelijkheid van extra of onverwachte kosten voor de koper.
5.2 Onze bezorgkosten zijn als volgt:
(A) met betrekking tot de standaard leveringsmethode bedragen de leveringskosten 00,00€;
(B) met betrekking tot de expresleveringsmethode bedragen de bezorgkosten 00,00 €. - Levering volgen
6.1 Het volgen van de levering is beschikbaar voor alle bestellingen van onze producten.
6.2 Om uw levering te volgen, voert u uw bestelnummer in (die u vindt in uw
orderbevestiging per e-mail) op de website van onze bezorgserviceprovider hier:
https://www.17track.net/. - Ontvangst en handtekening
7.1 Alle leveringen moeten persoonlijk worden ontvangen op het afleveradres, en a
handtekening moet worden verstrekt.
7.2 Onze bezorgserviceprovider zal u van tevoren op de hoogte stellen van een poging om te maken
een levering waarvoor handtekening vereist is. - Extra leveringen
8.1 Als een eerste bezorgpoging mislukt, zal onze bezorgdienst:
doe nog minimaal 1 poging om de producten in je bestelling te bezorgen. - Collectie
9.1 Als uw producten ondanks onze bezorgservice niet geleverd worden
nog minstens 1 poging doet om ze te bezorgen, de bezorgserviceprovider
zal een kaart achterlaten op uw adres, met instructies over hoe u kunt verzamelen
uw producten, inclusief een tijdslimiet voor het ophalen. - Bezorgingsproblemen
10.1 Als u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de
contactgegevens die we op onze website publiceren of anderszins aan u doorgeven.
10.2 Als onze bezorgserviceprovider uw producten niet kan bezorgen, en dergelijke
falen is jouw schuld, en je haalt je producten niet af bij onze bezorging
dienstverlener binnen de relevante tijdslimiet, kunnen we overeenkomen om te zorgen voor:
herlevering van de producten; we behouden ons echter het recht voor om kosten in rekening te brengen voor:
de werkelijke kosten van herlevering (zelfs als de eerste levering gratis was)
in rekening brengen).
10.3 Een indicatieve lijst van de situaties waarin een niet-levering uw schuld is
staat hieronder beschreven:
(A) je hebt het verkeerde of ontbrekende adres/telefoonnummer opgegeven voor levering;
(B) er staat een fout in het opgegeven bezorgadres;
(C) het afleveradres redelijkerwijs niet bereikbaar is;
(D) het afleveradres niet veilig toegankelijk is;
(E) als een persoonlijke ontvangst niet vereist is, is er geen gemakkelijke en veilige manier
van het achterlaten van de producten op het adres voor levering en er is geen
persoon beschikbaar om de levering in ontvangst te nemen; of
(F) als een persoonlijk ontvangstbewijs vereist is, is er geen persoon beschikbaar bij de
adres voor levering om de levering te accepteren en een handtekening te plaatsen