• Geen producten in de winkelwagen.
Bekijk Winkelmandje
Subtotaal:

Verzending

Leveringsbeleid

  1. Introductie
    1.1
    In dit beleid geven we details over de leveringsmethoden, periodes en kosten
    die van toepassing zijn op bestellingen van onze producten die via onze website zijn gedaan.
    1.2 Dit beleid schept geen wettelijk afdwingbare rechten en verplichtingen; liever,
    onze gebruikelijke praktijk met betrekking tot de levering van producten wordt hierin aangegeven
    beleid.
  2. Bezorgkosten
    2.1
    Wij bieden gratis standaard- of expreslevering aan iedereen
    Adressen van de Europese Unie
    , op alle bestellingen.
    GEEN VERZENDKOSTEN:
    Oostenrijk
    België
    Bulgarije
    Kroatië
    Tsjechische Republiek
    Denemarken
    Estland
    Finland
    Frankrijk
    Duitsland
    Griekenland
    Hongarije
    Ierland
    Italië
    Letland
    Litouwen
    Luxemburg
    Nederland
    Polen
    Portugal
    Roemenië
    Slowakije
    Slovenië
    Spanje
    Zweden
    2.2 We rekenen 130€ voor levering aan alle adressen in het Verenigd Koninkrijk.
    BEZORGKOSTEN:
    Verenigd Koninkrijk
  3. Geografische beperkingen
    3.1
    We kunnen normaal gesproken leveren in de volgende landen en gebieden:
    Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland,
    Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg,
    Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden
    3.2 We kunnen soms niet leveren aan eilandlanden, zoals Cyprus,
    Canarische Eilanden, Azoren, Malta.
    3.3 We kunnen van tijd tot tijd overeenkomen om producten naar andere landen te leveren en
    territoria.
  4. Leveringsmethoden en -periodes
    4.1
    De methoden die we gebruiken om onze producten te leveren, en de termijnen binnen
    welke levering gewoonlijk wordt voltooid, zijn als volgt:
    (B) als uw afleveradres op de Europeese Unie vasteland, u zult zijn
    in staat zijn om onze vooraf geselecteerde verzendmethode te selecteren of alleen te gebruiken, en de
    typische periode voor levering van producten door deze methode is: 3-11 werkzaam
    dagen, tenzij duidelijk anders vermeld;
    (C) als uw afleveradres op de buiten de Europese Unie vasteland,
    u kunt onze vooraf geselecteerde verzendmethode selecteren of alleen gebruiken,
    en de typische periode voor levering van producten volgens deze methode is: 5-15
    werkdagen, tenzij duidelijk anders vermeld;

    4.2 Als u uw bestelling op een werkdag voor 1:XNUMX uur GMT/BST plaatst, is deze tijd
    perioden lopen vanaf de sluiting van de handel op die dag; als u uw bestelling plaatst
    na 1:XNUMX uur GMT/BST op een werkdag, of op een niet-werkdag, deze tijd
    termijnen lopen vanaf de sluiting van de werkdag op de eerstvolgende werkdag.
    4.3 De leveringstermijnen vermeld in dit artikel 4 zijn slechts indicatief, en hoewel
    we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw levering in goede staat ontvangt
    tijd garanderen wij geen levering voor het einde van de vermelde periode.
    4.4 We kunnen fraudescreeningcontroles uitvoeren voordat we het product verzenden, en
    deze controles kunnen uw levering vertragen. Als de levering waarschijnlijk vertraging oploopt als:
    een resultaat van fraudescreeningcontroles, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
  5. Verzendkosten
    5.1
    Bezorgkosten zijn inbegrepen in elke prijs op onze website vanwege onze gratis
    Verzendingsovereenkomst. Gratis verzending geldt voor alle bestellingen, ongeacht de prijs,
    zonder de mogelijkheid van extra of onverwachte kosten voor de koper.
    5.2 Onze bezorgkosten zijn als volgt:
    (A) met betrekking tot de standaard leveringsmethode bedragen de leveringskosten 00,00€;
    (B) met betrekking tot de expresleveringsmethode bedragen de bezorgkosten 00,00 €.
  6. Levering volgen
    6.1 Het volgen van de levering is beschikbaar voor alle bestellingen van onze producten.
    6.2 Om uw levering te volgen, voert u uw bestelnummer in (die u vindt in uw
    orderbevestiging per e-mail) op de website van onze bezorgserviceprovider hier:
    https://www.17track.net/.
  7. Ontvangst en handtekening
    7.1
    Alle leveringen moeten persoonlijk worden ontvangen op het afleveradres, en a
    handtekening moet worden verstrekt.
    7.2 Onze bezorgserviceprovider zal u van tevoren op de hoogte stellen van een poging om te maken
    een levering waarvoor handtekening vereist is.
  8. Extra leveringen
    8.1
    Als een eerste bezorgpoging mislukt, zal onze bezorgdienst:
    doe nog minimaal 1 poging om de producten in je bestelling te bezorgen.
  9. Collectie
    9.1 Als uw producten ondanks onze bezorgservice niet geleverd worden
    nog minstens 1 poging doet om ze te bezorgen, de bezorgserviceprovider
    zal een kaart achterlaten op uw adres, met instructies over hoe u kunt verzamelen
    uw producten, inclusief een tijdslimiet voor het ophalen.
  10. Bezorgingsproblemen
    10.1
    Als u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de
    contactgegevens die we op onze website publiceren of anderszins aan u doorgeven.
    10.2 Als onze bezorgserviceprovider uw producten niet kan bezorgen, en dergelijke
    falen is jouw schuld, en je haalt je producten niet af bij onze bezorging
    dienstverlener binnen de relevante tijdslimiet, kunnen we overeenkomen om te zorgen voor:
    herlevering van de producten; we behouden ons echter het recht voor om kosten in rekening te brengen voor:
    de werkelijke kosten van herlevering (zelfs als de eerste levering gratis was)
    in rekening brengen).
    10.3 Een indicatieve lijst van de situaties waarin een niet-levering uw schuld is
    staat hieronder beschreven:
    (A) je hebt het verkeerde of ontbrekende adres/telefoonnummer opgegeven voor levering;
    (B) er staat een fout in het opgegeven bezorgadres;
    (C) het afleveradres redelijkerwijs niet bereikbaar is;
    (D) het afleveradres niet veilig toegankelijk is;
    (E) als een persoonlijke ontvangst niet vereist is, is er geen gemakkelijke en veilige manier
    van het achterlaten van de producten op het adres voor levering en er is geen
    persoon beschikbaar om de levering in ontvangst te nemen; of
    (F) als een persoonlijk ontvangstbewijs vereist is, is er geen persoon beschikbaar bij de
    adres voor levering om de levering te accepteren en een handtekening te plaatsen
Scroll naar boven